Respectăm Curriculumul național pentru educație timpurie din 2019, focalizat pe achiziția unor comportamente cheie care se înscriu în dimensiunile de dezvoltare esențiale din aria cognitivă, a limbajului, socio-emoțională și psihomotrică, nu pe simpla transmiterea unor informații punctuale, toate acestea în contextul predării în limba engleză. Înțelegem importanța implicării directe a copiilor în activitățile din grădiniță, cultivarea inițiativei, a autonomiei și a încrederii de sine și, de aceea, propunem activități diversificate care să le stimuleze atenția și imaginația. Fiindcă este dovedit științific că, în primii ani de viață, creierul este extrem de receptiv la diversele modele lingvistice, predarea în limba engleză își justifică importanța în dezvoltarea globală a copiilor și, de aceea, activitățile și rutinele sunt desfășurate în această limbă.
Credem în unicitatea fiecărui copil și într-o dezvoltare armonioasă, într-un mediu educațional iubitor, bilingv și propice nevoilor individuale, capacităților naturale și particularităților de vârstă, care să asigure independența și care să faciliteze dobândirea unor competențe transversale și specifice, utilizabile pe perioada întregii școlarități, cu scopul de a-l ajuta să își atingă potențialul maxim și de a-l transforma într-un membru activ, independent și realizat al societății globale, bazate pe principii morale și pe valori universale, în care va trăi.
Ne propunem să încurajăm preșcolarii să comunice deschis și empatic cu cei din jur în limba engleză și în limba română, să fie curioși în legătură cu lumea în care trăim și dornici de cunoaștere, să își descopere pasiunile și talentele, să își însușească principii și valori morale pozitive, să își dezvolte creativitatea și să își înțeleagă și să își accepte emoțiile. Ne propunem să atingem aceste obiective printr-o:
Dezvoltarea fizică, sănătate și igienă personală:
Dezvoltarea socioemoțională:
Dezvoltarea limbajului și a comunicării:
Dezvoltarea cognitivă:
Dezvoltarea unei atitudini pozitive de învățare: