Ofertă educațională

Curriculum

Respectăm Curriculumul național pentru educație timpurie din 2019, focalizat pe achiziția unor comportamente cheie care se înscriu în dimensiunile de dezvoltare esențiale din aria cognitivă, a limbajului, socio-emoțională și psihomotrică, nu pe simpla transmiterea unor informații punctuale, toate acestea în contextul predării în limba engleză. Înțelegem importanța implicării directe a copiilor în activitățile din grădiniță, cultivarea inițiativei, a autonomiei și a încrederii de sine și, de aceea, propunem activități diversificate care să le stimuleze atenția și imaginația. Fiindcă este dovedit științific că, în primii ani de viață, creierul este extrem de receptiv la diversele modele lingvistice, predarea în limba engleză își justifică importanța în dezvoltarea globală a copiilor și, de aceea, activitățile și rutinele sunt desfășurate în această limbă.

Misiunea noastră

Credem în unicitatea fiecărui copil și într-o dezvoltare armonioasă, într-un mediu educațional iubitor, bilingv și propice nevoilor individuale, capacităților naturale și particularităților de vârstă, care să asigure independența și care să faciliteze dobândirea unor competențe transversale și specifice, utilizabile pe perioada întregii școlarități, cu scopul de a-l ajuta să își atingă potențialul maxim și de a-l transforma într-un membru activ, independent și realizat al societății globale, bazate pe principii morale și pe valori universale, în care va trăi.

Viziune

Ne propunem să încurajăm preșcolarii să comunice deschis și empatic cu cei din jur în limba engleză și în limba română, să fie curioși în legătură cu lumea în care trăim și dornici de cunoaștere, să își descopere pasiunile și talentele, să își însușească principii și valori morale pozitive, să își dezvolte creativitatea și să își înțeleagă și să își accepte emoțiile. Ne propunem să atingem aceste obiective printr-o:

  • Instruire calitativă centrată pe nevoile și pe interesele preșcolarilor, bazată pe metode moderne și interactive
  • Comunicare deschisă, bazată pe înțelegere, empatie și limite impuse cu blândețe, în limba engleză și în limba română
  • Conectare la un nivel profund și adaptare la nevoile socio-emoționale ale copiilor

Activitățile din grădinița noastră propun o abordare holistică a actului educațional, care să vizeze cele cinci domenii de dezvoltare:

Dezvoltarea fizică, sănătate și igienă personală:

  • dezvoltarea motricității fine și grosiere
  • dezvoltarea senzorio-motorie
  • promovarea sănătății, nutriției, îngrijirii și igienei personale

Dezvoltarea socioemoțională:

  • dezvoltarea abilităților de interacțiune cu adulții și copiii de vîrstă apropiată;
  • acceptarea și respectarea diversității;
  • dezvoltarea comportamentelor prosociale;
  • dezvoltarea controlului emoțional și a încrederii în sine

Dezvoltarea limbajului și a comunicării:

  • dezvoltarea capacității de ascultare și înțelegere, dar și de vorbire și comunicare în limba română și engleză;
  • îmbogățirea vocabularului;
  • asigurarea preachizițiilor necesare pentru scris-citit

Dezvoltarea cognitivă:

  • asimilarea reprezentărilor matematice elementare
  • cunoașterea și înțelegerea lumii
  • dezvoltarea gândirii logice și de rezolvare de probleme

Dezvoltarea unei atitudini pozitive de învățare:

  • cultivarea interesului și a curiozității
  • stimularea inițiativei
  • dezvoltarea persistenței în activitate